субота, 21. мај 2016.

УДБАШЕЊЕ...


''ЧЕПРКАЊЕ'' ПО ДОСИЈЕИМА!?


''Свима нама таква је судба! После оне комунистичке делује православна Удба!'' – аутор, Петар Милатовић Острошки

Ствар постала скроз озбиљна ових дана у Апатину, на политичкој сцени или боље рећи политичкој смени, нема ту више трте-мрте почело и ''чепркање'' по досијеима из Службе... Ономад има томе иха-хај рекли мени да сам постао озбиљан противник по Жику и његове када су почели по досијеу из Службе да ми ''чепркају'', све се то дешавало лета господњег 1992. – ге око дуплих директора и подупланих синдиката у бродоградилишту  па се поновило 2000. – те око падања Милошевића и његових му... Има нас Ликота свађе па се увек некакав земљак нађе да јави како ти неко о глави ради, оће рећи копа по досијеу који је Служба уз помоћ својих чланова (фала Богу драгом било их и има их, а све се чини да ће их и бити) формирала и напунила, е, тако ту негде када се све ово, најновије, закувало после избора и по Ђурђевдану јавише ми да се јопе ''чепрка'' по досијеима нас из Апатина, обрадоваше ме када рекоше да мој нису дирали (ту свакако мислим на досије, а што се њега тиче не да могу да га дирају него могу за истог да ме повуку уз потврду да су уредно руке опрачли), него отварали и прелиставали досије носиоца листе на локалу под редним бројем један... јеботе Брацо им постао интересантан а (разум ми каже поштујући аналогију) самим тим и опасан по систем у Апатину за који је Жика годинама (са кратким прекидима) био задужен. Приупитам онако:
- И, шта су му нашли?
- Ништа што би га компромитовало, лик сасвим ОК.
- Ама, баш ништа?
- Јесу нешто али им то не може сада користити.
- Шта им не може користити?
- Човек је баш права СРБЕНДА.
- Онако наш?
- Није он ко ми, деца колониста из Лике тај се и родио и васпитаван од малих ногу да је србин и да су му пречи Свети Сава и Свети Василије Острошки од Јосипа Броза и осталих ''другова и другарица''.
Елем, да се ја са тим престанем зајебавати јер се овај пут не ради о мени већ о Браци који вероватно није навикао на ''чепркање'' по досијеу и нема појма шта су све Служба и њени ''службеници'' у стању да направе и да човеку живот загорчају али баш онако до даске... добро је што исти страначки припада и на локалу представља тренутно најмоћнију политичку опцију у држави а и шире, ту пре свега мислим на Републику Српску, тако да ће (искрено се надам) имати ко да га заштити к'о што су мене већ поменуте 2000. – те... 1992. – гу да не спомињем најебо сам к'о жути мрав. Дакле да се зна Браца постао опасан по ''стабилан'' систем у Апатину, е, сад како ће то све да се заврши видеће се, исти је уредно обавештен о ''чачкању'' досијеа и ко су чачакачи тако да се зна ко чачк'о и тај ће начачкан да буде, или већ јест, јао шта ће да му нађу има очи раји из Апатина да стану ако се то обелодани. Повлачећи паралелу између ''чачкање'' 2000. – те и овог најновијег долазим до закључка да је овај чачкач опет најебо и да лети са власти, само овај пут се није намерио на хетерогени безмуди ДОС већ на екипу која онако баш има букет муда, да простите на изразу.
Поштовани блогери немојте ово моје писаније схватити као пуку зајебанцију него ствар је крајње озбиљна ту вам тврд иза тога стојим.


''Пожелели су тиранину срећу: Дрвен сандук и на њему свећу.'' – аутор, Петар Милатовић Острошки

Мирко С. Вранеш

Нема коментара:

Постави коментар