недеља, 2. јануар 2011.

MUKE PO DEDA MRAZU ...

KUDA IDE OVAJ SVET?

 DEDA MRAZ
      ''O tempora, o mores !'' – Čudnih li vremena, čudnih li običaja !


      Once upon a time (nekada davno u stara vremena), ovom uvodnom frazom počinjale su sve bajke koje sam kao klinac slušao dok mi čitaju roditelji ili neko stariji a kad sam naučio čitati godinama su bajke i priče počinjale baš ovako ...Nekad davno živeli su u dalekoja zemlji ... Vreme bajki i bajkovitih stvari za nas odrasle davno su prošla vremena, u svetu odraslih sve se svodilo na jednog lika koji se periodično javljao od kraja decembra do polovine januara ... DEDA MRAZ. Sasvim je bilo normalno i skroz OK da simpatični čikica – dekica kostimiran u  Deda Mraza deli poklone deci i da se ta ista presrećna deca fotografišu sa njim za uspomenu ... poza uobičajena dete sedi na nozi – u krilu Deda Mraza, drži pune ruke poklona, okrenuto licem ka Dedi smeši se ... na milijarde takvih fotografija urađene širom sveta, a i u našem porodičnom foto albumu postoje slike mene, moje supruge i naših sinova kako smo svako u svoje vreme, kao dete, fotografisani i ovekovečeni u momentu veselja i radosti tokom susreta sa čovekom iz bajke – Deda Mrazom. Nešto se naopako dešava zadnjih godina u zemljama gde su izražena ljudska a posebno dečija prava, sumanuti zakonodavci u svemu vide nepristojnost, nastranost ... a pre svega opasnost po ''jadnu decu'' ... tako da i pred ove praznike koji počinju za Sv. Nikolu (19. decembra) čiji je lik inače i inspirisao marketing stručnjake Coca – Cole da osmisle Deda Mraza ... osmisliše administrativni uštogljeni činovničići da je nepristojno i neprikladno sedenje dece Deda Mrazu u krilu i da to vređa dečija prava,  te se te fotografije mogu tumačiti kao blagi ili čak viši oblik napastovanja nad decom tj. smatra se  pedofilijom ... jebote oči mi stale, šta se ovo ovde dešava ljudi moji, znači ja se družio i sedio u krilu pedofilima i istim takvim guro sinove u krulo sve sa osmehom, lele kukala mi majka koji sam ja nastranko i manijak, ubi me sramota ... Zašto sad nema saopštenja od udruženja Deda Mrazova da ljudi nešto kažu, zort ako nešto i lanu evo im zakonodavaca, novinara i ostalih krvopija da ih pretvore u atrakciju pa u zatvor sve sa slikama dece u krilu ... jebeš veselje, nije ni praznik praznika a ni Deda Mraz nije Deda Mraz ... što bi stari mudri Latini rekli -  ''O tempora, o mores !'' .

Dakle ovako više neće moći ?

      U svetlu ovih civilizacijskih postignuća, sretnem pre neki dan poznanika – daljeg rođaka koji je jedno vreme DEDAMRAZOVO ... pričamo o ovom – o onom ... neda meni vrag mira pa ga priupita':

-         Jeli rođo, boga ti kako sad ovo sa Deda Mrazom i decom i sedenjem u krilu, šta se to dešava ...
-         Pusti rođo, nego ima tu i neko dobro.
-         Kako dobro matere ti ?
-         Dobili smo instrukcije od EUUSDM ...
-         Kakva instrukcija, na kom ti to meni jeziku to eumdus ?
-         A to, to ti je udruženje Evropska Unija Udruženi Sindikati Deda Mrazova, znaš oni za sve imaju i zakone i udruženjа ... pa tako doneli odluku da jedno od roditelja ili neko stariji sedne u krilo Deda Mrazu, a onda da dete sedne u krilo roditelju, babi  ... što se mene tiče za mene su mame skroz OK. Izvini žurim na probu sa jednom mamom, znaš je Kaća raspuštenica, nosim joj poklon.

      Ode čovek veseo k'o Nova godina, sve mu oreol od evropskih zvezdica oko glave, godinama ga žena ''neosnovano'' maltretirala radi švalerskih afera, i ostavila ga, tokom podele poklona deci i muvanja vaspitačica, mama, učiteljica ... dobro držećih mladih bakica i ostalog ženskog sveta, šta će čovek dobro izgleda a kad se maskira u Deda Mraza ko da mu odoli ... jedino što poklone za ove uspaljenice nije nosio u torbi već da izvinete u gaćama. Sve nešto razmišljam vidi – vidi ovih matoraca iz EU i naprednih civilizacijskih US of America i drugih ... smislili baje štos kako da se upucavaju mamama, a kako ih podosta ima i onih što se upucavaju i tatama (iza leđa svakako) ... a sve pod plaštom ljudskih i dečijih prava ... sram da vas iste bude pohotnici matori i nastrani, nije vam bilo normalno da dete sedi Deda Mrazu u krilu a sada vam normalno da razgaćene mame skaču po istim tim Deda Mrazovima i da se čudni tipovi regrutuju u DEDAMRAZOVSKE FORMACIJE kako bi se dokopali kojeg naivnog razdraganog tate. ''O tempora, o mores !''

Ovako može po preporuci !
      Šta da sada radim, šta ću kud ću idem i ja u Deda Mrazove znam jednu svežu bakicu koja skroz dobro izgleda a troje unučića, joj kad je stavim u krilo sve mi ovo vuče na onu bajku o Vuku i Crvenkapčinoj bakici, naravno po onoj zakonom dozvoljenoj Sexi verziji iz istih tih zemalja zaštitnica ljudskih i dečijih prava.


                                                             Mirko S. Vraneš


      Evo kako drugi pišu o ''Mukama po Deda Mrazu'', nisam se samo ja zabrinuo šta nam rade i kuda to sve ide :



Нема коментара:

Постави коментар