четвртак, 7. јун 2012.

NAŠA STVARNOST

''Da se ja pitam, ja bi preterao autobus ovuda.''


        Znali smo i znamo i sad mi u Srbiji izgraditi i napraviti svega i svačega ali što se tiče održavanja toga što napravimo tu smo svetski šampioni u neodržavanju, najčešće se čeka da nešto propadne ili da se sruši pa onda Jovo nanovo, raspadaju se fasade, padaju krovovi ... čudi da nam mostovi već nisu popadali koliko ih neodržavamo … 
       Kao uvodnik u ovu priču pogledajte deo filma ''Ko to tamo peva'' ...

       Evo i dela dijaloga iz filma ''Ko to tamo peva'' vezanih za kadrove o ''pregledanju'' i padu sa mosta: ''Dobar dan. ... Dobar dan, prijatelju most je u kvaru hoćete nazad! ... Kako u kvaru? ... Vojska je neki dan prevlačila topove, daske su popustile sigurno neće izdržati autobus. ... Slušaj prijatelju, ja sam zbog vojske već skrenuo sa glavnog druma, a sad neću makar se zajedno sa autobusom sručio u reku. ... E, onda izvolite pa ginite ako vam se gine. ... Pa šta je sad opet? ... Nemož' da izdrži. ... Tata pa ovo je sve trulo. ... E, jebem ti onog ko ga napravi ovako žalosnog. ... Ej! Ljudi! Pašće most, verujte mi. ... Stvarno jadno izgleda. ... Da se ja pitam, ja bi preterao autobus ovuda. Nije to tako loše kao što izgleda. ... Bešte ljudi most se ruši! ... Most se ruši! ... Pa di čika brka?! ... Pa šta ćemo sad? ... Ništa, niko ga nije gurnuo, a niko ga nije terao ni da drmusa ogradu. Ima samo da prijavimo slučaj. ... Pa da. ... Koliko ja znam ljudi, svaki utopljenik se bar dva puta pojavi na površini, ovaj nijednom. ... Imao je pune džepove kamenja. ...Šta ostade od onolikog čoveka.''   
MINISTAR MRKONJIĆ OBIŠAO ''PANČEVAC''
''NIJE OVO TAKO LOŠE KAKO IZGLEDA!''

KRRRK! MRKKKK!

ODE NAM MRKA U 3LPM ...


Izborne laži i trula istina

Bešte deco most se rušiiiii !!!


''Панчевац'' на штакама наредних седам дана

Политика| Дејан Спаловић |06.06.2012.

        На поправци лежишта на једном од стубова Панчевачког моста радиће се у три смене. – Прелазак преко моста безбедан упркос оштећењу. – Док траје обнова, камиони ће пролазити само ноћу


                                                                                   Мирко С. Вранеш

Нема коментара:

Постави коментар