среда, 11. јун 2014.

6. deo - GORNJE PODUNAVLJE – VODE... POPLAVE...

POPLAVE


Postoji jedna  priča o poplavi kada se pobožan čovek našao u vodi i moli se Bogu, i prolazi čamac i ljudi mu pružaju ruku da ga ubace u čamac, a on im odgovara: ''Ne, ja se uzdam u Božiju ruku, on će me spasiti.'', malo zatim eto i drugog čamca, spasioci kreću ka njemu, a on viče: ''Ne, ne, ja čekam Boga da me spas.'' i tako prođe i treći čamac i čovek se udavi.      U susretu na Nebu sa Ocem, on pita: ''Zašto me Oče nisi uslišio?'', a Bog odgovara: ''Pa tri čamca sam ti poslao!!! Šta si očekivao? Da ću sići da te vadim?''

VODE DUNAVA I RAZVOJ VODOPRIVREDE U APATINSKOM I SOMBORSKOM PODUNAVLJU  - Nikita Andrejev, Apatin oktobar 2004. godine...
Moj razlog objavljivanja fragmenata ove knjige su zapravo poplave i opasnosti od izlivanja visokih vode Dunava o čemu se izgleda nedovoljno vodi računa, a posebno je zabrinjavajuća neinformisanost stanovništva šta im je raditi za nedaj Bože prodora Dunava kroz pola veka slabo održavane i neodržavane bentove...  








Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар