понедељак, 2. јун 2014.

1. deo - APATIN I POPLAVE

Prikaz položaja južnog, starog, dela Apatina stradalog u poplavi 1795. godine (nanetog na pretpostavljene rukavce-kanale i najnoviju kartu šireg područja oko Apatina) strana 110 iz knjige: VODE DUNAVA I RAZVOJ VODOPRIVREDE APATINSKOG I SOMBORSKOG PODUNAVLJA, autor: Andrejev Nikita - Apatin, oktobra 2004. godine
''APATIN KROZ VEKOVE''


''Ako niste znali, poplava ima i miris. Nisam siguran da je to ostavilo utisak i na druge, ali meni se čini, a inače sam osetljiv na mirise, da ću se obrenovačkih poplava sećati baš po mirisima. Ako imate sreće, poplava će mirisati na reku, ako nemate, smrdeće na kanalizaciju. Neizbežno je da vas negde zapahne i crkotina.'' Stefan Aleksić, ''Kako miriše poplava'' -  Peščanik 23. maj 2014. godine

        Sada već davne 1969. godine objavljena je knjiga APATIN KROZ VEKOVE autora Milana Bukvića, štamparija MERKUR iz Apatina je štampala ovu knjigu. U posedu sam iste od 12. septembra 1969. godine kada sam je dobio na poklon od moje majke Milke.
        Knjiga bogata istorijskom građom i dobrim tekstovima, deo je posvećen i poplavama kroz vekove u Apatinu i evo prilike poštovani blogeri da i vi koji niste u posedu APATINA KROZ VEKOVE pročitate nešto o poplavama i da se upoznate sa koliko je muke i truda narod koji je živeo u Apatinu uspevao da prežiovi na obalama ove reke.




Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар