петак, 13. јануар 2017.

IN MEMORIAM


Miodrag Miki Jevremović
(1941-2017)

https://www.youtube.com/watch?v=01UkHz2qI5I

 Miodrag Miki Jevremović rođen 27. marta 1941. u Beogradu, pevač koji je obeležio Jugoslovensku muzičku scenu. Sećam se, kao klinac slušao sam rasprave moje majke sa našim komšinicama iz starog kraja (Jezerske i Rade Končara) gde su se delile u dva tabora na Mikiste (obožavateljke Mikija Jevremovića) i Đokiste (obožavateljke Đorđa Marjanovića)… Moja strina Vuka bila je vatreni Đokista i kuku li se onome koji je pohvalio Mikija Jevremovića u njenom prisustvu, znam da je sada ovoj starici žao Mikija i da se sa setom seća  tih osamdesetih godina prošlog veka. Koji je to bio rivalitet između ove dvojice zabavljača, fer obostrana igra dva različita mentaliteta.

Za sedamnaesti rođendan od tetke Mileve dobio sam LP album ''Gubim te'' (1974.) koji je tek izišao iz ''štampe'' Jugotona iz Zagreba… čudo neviđeno, ja koji sam tada slušao: Jimi Hendrixa, Pink Floyd, Stonse, Jethro Tull, Status Quo, Uriah Heep… i ostale ''belosvetske'' muzičare, našao sam vremena da slušam i Mikija uz gromoglasno odobravanje moje majke, sve sa komentarom - ''Šta fali ovom našem, a ne tamo u mraku slušaš samo neka kerebečenja i dreku''. I dan-danas sam u posedu ove ploče, ponekada preslušam nešto sa nje, evo sutra je subota pa ću se namontirati uz gramofon i preslušati celu, sve sa pucketanjima igle po izgrebanom četrdeset i kusur godina starom vinilu... znam setiću se moje keve Milke i tetke Mileve sa kojima je Miki sada negde na nebu, i naravno strine Vuke koja danas verovatno plače iako je bila i ostala Đokista


Autor bloga: Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар