петак, 25. март 2011.

'AJDE MIRKO S. VRANEŠ OBJAVI OVO AKO SI NA PUTU ISTINITOG INFORMISANJA, ILI NE SMEŠ, ILI SI I TI OFARBAN STRANAČKIM BOJAMA, AKO NE SMEŠ I AKO  JESI  OFARBAN IDI I TI U 3LPM, I ONDA U BUDUĆE UMESTO SVOG POTPISA STAVI SLIKICU ONOG KRMKA ...
 
        Tako to ide pišeš o svemu i svačemu i onda čitaoci sa pravom traže da se piše i o onome što se njima čini da treba objaviti i komentarisati, gore navedeni tekst mi je prispeo mejlom danas 11:03 a ja ga otvorio u 15:45, i da nisam dobio ovaj mejl oglasio bih se.

UPRAVNI ODBOR U BOJAMA RUMUNSKE ZASTAVE ?


         ''Ab assuetis non fit passio.'' - Čoveka ne uzbuđuje ono što je često.

        Dolaskom DOS – a na vlast u opštini Apatin ubili smo se od zahteva da izdvojimo banju ''Junaković'' iz Doma zdravlja Apatin, jer nije bilo po zakonu postojanje ovake mešovite ustanove... prošo i DOS, prošle i godine i razvenčali se Dom i Banja ali Kum i dalje opstade neprejebivi balanser dr Živorad Smiljanić... formiran i privremeni Upravni odbor sa zadatkom izrade konstitutivnog akta – Statuta, ode Banja pod ingerencije Pokrajinske Vlade, meseci prolaze nikako da se imenuje novi Upravni odbor... u kuloarima ono malo ''žešćih'' demokrata priča: ''Evo sad će Banja biti pod Pokrajinskom i našom ingerencijom, pa ćemo preseći granu na kojoj Žika sedi i početi raditi kako treba...'', oni ''otpadnici'' iz DS – a sa pozicija članova novih stranaka ili oni što su otišli i muka im od svih stranaka znali reći: ''Videćete sada kad se Pajtić dogovori sa Žikom i ostane sve po starom i u novi Upravni odbor postave većinu Žikinih ljudi.'' Pravo da vam kažem nisam nešto slušao ni jedne ni druge jer mi pun kurac i jednih drugih, ni jedni ni drugi neće da se uhvate u koštac  sa problemom i reše ga, većina bi ih htela onako čistih ruku da ostane ili što reče gospon Nikola Teslić: ''Muka mi više od lokalnih političara koji upražnjavaju politički peting a nikako da ga uteraju gde i kome kako već to treba.''... to zemljačino nisi ti džaba Nikola Teslić ime ti skroz dobro a i prezime vuče na onog najvećeg naučnika, srbina iz Smiljana.


        Ovi što mi šalju mejlove zakačili i portale sa kojih mogu videti šta se dešava, hvala vam niste trebali već su mi jutros telefonom dojavili ''srećnu'' vest, čak mi jedan poslao poruku. ''Jebali te oni tvoji, svi ste isti...'' znam čoveka i broj mobilnog mi davno memorisan, nikako čovek da shvati da niko nije moj i ja nisam ničiji što se politike i stranaka tiče... ponosan sam što sam bio član DS – a kad je retko ko smeo da bude, i još mi je draže što sam bio član ''Otpora'' kad je to bilo opasno i po zdravlje i život, i srećan sam što mi je pokojna mater bila zadovoljna i ponosna na mene kada sam kao golobradi školarac sa nepunih osamnest postao član Saveza komunista ... Nikad više neću biti član ni jedne političke stranke dosta mi je, učinio sam mater srećnom, bio aktivni učesnik u rušenju zla u Srbiji, družio se sa mladićima i devojkama punim entuzijazama ... malo li je, nije, i mislim da je dosta... Obilazite me, svi oni koji misle da bi mogao biti njihov član, u širokom krugu i nemoj nekom da padne na pamet da mi ponudi neku pristupnicu ima majke da mu se najebem a i batine mogu pasti.

        Dakle na portalu 025 Info ''zakačena'' informacija:  



25.03.2011.

        Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine na sednici održanoj 16.03.2011. godine donela je Rešenje o formiranju Upravnog odbora Specijalne bolnice za rehabilitaciju "Junaković" Apatin na period od 4 godine.
        Za Predsednika Upravnog odbora imenovan je Goran Orlić - diplomirani ekonomista.
        Za članove upravnog odbora imenovani su Prim. dr Milan Zobenica, Dragan Hrnjak, Žužana Fridrih - dipl. farmaceut, dr Milena Basta, Dragomir Obradović - dipl. ekonomista, Ilonka Okoš Ćupović – dipl. pravnik.
        Isto tako i na portalu OO DS Apatin ''okačeno'':


25.03.2011.

        Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine na sednici održanoj 16.03.2011. godine donela je Rešenje o formiranju Upravnog odbora Specijalne bolnice za rehabilitaciju "Junaković" Apatin na period od 4 godine. Za Predsednika Upravnog odbora imenovan je Goran Orlić - diplomirani ekonomista.

        Komentar nemam, samo znam da je za sada u Upravnom odboru Specijalne bolnice za rehabilitaciju  ''Junaković'' Apatin od sedam članova četvoro CRVENO, dvoje ŽUTO i jedna PLAVUŠA, sad čija je ona ne znam ali  znam da Žužana ne vredi tri glasa u UO... Jebeš ga Žile odneo još jednu pobedu, bravo ''majstore'', alaj ti mandalo stvarno su neprejebiv.

        PS  Potajno se nadam da će ovi koji nisu Žikini pokušati iznutra da dovedu stvar u red i... koji sam ja nepopravljivi optimista i naivčina... dobro mi žena ponekad kaže: ''E, baš si ti jedan magarac!''... zna žena u braku je sa mnom 33 godine, šta nju snađe nesrećnicu. Evo objavio sam pa valjda mi ona slika krmka ne sleduje i neću valjda otići u 3LPM.  


                                                             Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар