понедељак, 1. новембар 2010.

ПТИЦЕ И ЖИЦЕ ...

ДА ЛИ СЕ ОВО САМО МЕНИ ДЕШАВА ?

   
    ''Вођа има висок степен интелигенције, али то надокнађује недостатком карактера.'' - афоризам - Дејан Милојевић.

     Понекад имам осећај, а он (осећај) је све чешће и све више присутан, ДА ЛИ СЕ ОВО САМО МЕНИ ДЕШАВА ? ...под ОВО могу набрајати ама баш свашта... За почетак може и једна обична ствар, мислио сам да је обична, а оно, постаје нерешив проблем!? Да ово пишем - причам неком из Јапана, Немачке, Русије, Анголе, Пакистана... или неком из било које вукојебине са било ког континента... не би ми веровали. О чему се ради? Ради се о МИСТЕРИЈИ за коју је одговорно Јавно предузеће ''Електропривреда Србије'', Привредно друштво за дистрибуцију електричне енергије ''Електровојводина'' д.о.о. Нови Сад, Електродистрибуција Сомбор, пословница Апатин. Мистерија је да сваки дан, јебемли га ама баш сваки јебени дан, у мојој кући краткотрајно, дањом и ноћом, лети и зими, пролећа и јесени десетак и више пута нестаје струје (неколико секунди или неколико десетина секунди). Електро уређаји свакодневно неколико десетина шлогова и инфаркта... фрижидер ђипа метар у вис, рачунар попиздио, светла к'о у дискотеци... замрзивач... телевизор... У почетку, пре више од двадесет година када смо се уселили у нову кућу, мислио сам ДА ЛИ СЕ ОВО САМО МЕНИ ДЕШАВА? ...неколико пута преглед'о осигураче, инсталације (почео пратити појављивање НЛО - а и ванземаљаца... ''Зона сумрака''... ''Досије Икс''...) полако опрезно причајући са комшијама, укапирам да је ово колективни проблем, приметили и они али ћуте, мисле несретници да то тако треба и мора, причао са женом, каже - шта се увек нешто буниш, видиш да сви имају исти проблем па ћуте, немој се неком опет замерити! Копка ме нешто, неда ми Мира... пит'о и колеге са посла, електричаре и инжењерњ и за њих МИСТЕРИЈА јеботеее... чит'о, чепрко по интернету... ништа.
      Ономад отиш'о у пословницу горе наведене Јавне установе (куће)... приупитам одговорно лице... знате, овај, имам проблем, мало - мало нестаје ми струје... ''Седите, где станујете?'' - пита онако са висине, знате онакооо, како то већ у нас раде јавни службеници из истих таквих кућа... Што да седнем, кад год ме неко понуди да седнем... боље да нисам ни седао... Блок 57... Бранка Ћопића... Он мудро к'о Тесла метно прст на чело... па ће - Хм... хм... а да ви сте на огранку где је напааајање... са далековода... трафо - станице... где слећу птице и изазивају кратке спојеве... јеботе, рече човек и остаде жив, скочих ја к'о ошурен са оне несрећне столице... Ја јесам са огранка хомосапиенса, и по Дарвину можда и са стабла мајмуна, али толики мајмун и магарац нисам... ало човече какве птице, какве жице, шта пришчаш, ти то мене као мало зајебаваш је ли ? ''Не, драги мој господинеово су чињенице и научно доказане''.

   
          Размишљам, да потражим Лакатоша, да ми нешто о птицама каже, која је то врста која ради нон - стоп, како да их отерам са жица, страшило можда... нећу, смејаће ми се човек... мислиће да сам пролуп'о... да ангажујем ловце па да побијемо 'тичурине... нећу, није еколошки... не смем рећи ником, мислиће људи ено га попиздио скроз оде он у ЛУДАРУ на Апатински пут у Сомбор (случајност или није и ЕД Сомбор у истој улици)... И тако, све до неки дан...отиш'о на тамно точено у Буцов... свечано пуштање пристана за форензичарске и гробарске активности све са чапљом, уметником и ''мајстором над мајсторима'' елита јеботеее, дошли и неки несврстани - онако забагрели... сишли сви на плутајући бетон... што се не откачи па сви скупа до Црног мора и у пизду материну. За суседним столом, жали се један тип свом сабеседнику уз кафицу... као оно, има неких проблема, све му се чини, али до сада ником није рек'о, нестаје му струја већ годинама, док трепнеш а ње ево, мисли да му се то привиђа... пита - ДА ЛИ СЕ ТО САМО МЕНИ ДЕШАВА? ...''ма как'и'' одбруси му другар и настави  - то је због птица... гледа га човек, мерка га, заврће вратом, чешка се по глави, лупка прстом по столу... ''Ти то мене зајебаваш, знаш да не пијем годинама, јебеш ме због оних белих мишева... јел да? '' ...смеши се онај, онако некако просветљен саговорник, зна он, диго прст онако... и рече - Не драги мој господине ово су чињенице и научно доказане. Ја зин'о од чуда, епидемија, лудаци... шта је ово... све нешто мислим... шта ако ЕПС продамо Русима има да нам медведи праве кратке спојеве.
      Нисам мало, тамно, ни попио до краја, идем до Лакија да се решимо птица, док не дођу медведи или краве, већ зависи, коме продамо ЕПС.

ПС   Све нешто мислим, боље је, да узмемо усране мотке и пребијемо идиоте, који за све имају чињенице и научне доказе, да им направимо кратки спој, па да њима птице... медведи... краве... лете око главе. Наравно не мислим на јаднике из ЕД већ оне ГЛАВОЊЕ и ГУЗОЊЕ чији су ови несретници производ.

                                                                           Мирко С. Вранеш

Нема коментара:

Постави коментар