уторак, 9. новембар 2010.

НУДЕ СВЕ И СВАШТА ...

МАЛЕ ТАЈНЕ ПОШТАНСКОГ САНДУЧИЋА

     Ономад, на почетку 21. века, наговори ме жена речима ''Мишо ред је да и ми, као и сав нормалан свет, имамо поштанско сандуче, нема смисла да нам ветар разноси пошту и рачуне ... и да нам стављају код комшије'', кажем у себи  - боље да стављају код комшије него ... Али 'ајде да једаред, за промену, и послушам жену, све нешто мислим - ниси ни ти задњи папак сви га имају (сандуче), јебеш га, стварно, жена је у праву где у нови МИЛЕНИЈУМ без сандучета, мислим поштанског (сандук нам негине  кад - тад), одем код ''Тесле'', узмем, платим, монтирам ... Жуто, ново, поштанска трубица на њему.


      Да сам знао какву разоноду мојој породици пружа поштанско сандуче монтир'о би га ихахај још у 20. веку. Мало, мало пошта затечена у нашем сандучету је постала права разонода и разбибрига за моје и мене. Елем да кренем, ево све до пре неки дан ...
      Бесплатни огласи - флајер, леп шарен милина једна ... ''Мењам кућу у Апатину за три стана у Новом Саду'' ... опа навук'о се тип (типкиња) на Жикину и Грабићеву жваку ... као оно ми општина будућности, 5.000 нових радних места, бела лађа, марина (ух, кад год споменем Марину ... јој што би ја једнууу ...), купање у чоколади, ''мечка'' за превоз, сексуалне авантуре на гробљу ... мисли (ла) шта ће им кућа у мрском им Њујорку и братској им Москви, 'ало бре, имам кућу у светском епицентру Апатину па да '''адекватно'' мењамо за станове (мени и жени - сину - ћерки ...) у престоници Војводине, одзив зиро (нула по нашки) нико да се јави, док се неки НС шерет нејави да је спреман да за кућу у вукојебини, пардон Апатину, нуди колица са апаратуром за производњу и продају кокица са локацијом у Дунавској ... неће власник куће ни да чује, ваљда ''наше главоње'' знају каква смо ми перспектива, к'о вели има времена с'ватиће Новосађани (доће к'о нама и њима из дупета у главу, к'о што је и нама дошло - један је Грабићжика зна он ...) да им је Апатин будућност (немислим на ону грађевинску фирму која изводи радове  од породичне гробнице династије апатинске преко ''кеглане'' до чококупалишта). У истом огласнику, ''Перхан'' (не онај Кустуричин из једног његовог уметничког дела где нас све претвори у Цигане, хвала ти Немања, немој више кеве ти ...) нуди послове у Словенији и широм ЕУ, шифра, радиш колико можеш (к'о коњ) паре добијеш - никад ... ''Храм'' - агенција за са'ране, са слоганом ''Ваше је само да умрете, све остало је наша брига'' (маратонци јеботеее) ... Залагаоница објављује ''Примамо ломљено и зубно злато'' (ово друго злато све ми нешто вуче на Аушвиц, Дахау, Јасеновац ...) - почеће се бабе и ђедови закључавати док спавају, повадиће им унучад зубе, нешто ми се клима неколико зуба, све мислим злато никакооо ...''Сазнај ко су твоје супарнице ?'' - чије супарнице ? ...Љубавни тест ... Пиј колико хоћеш, попиј таблету па га дувај трезан за алко - тест ... Техно - парти ... Пена - парти ... Хидроизолација влажних ... и сечење истих ... урологија ... бешика ... простата ... хемароиди ... гинекологија ... чмичак ... чмар ... болести желуца и црева ... скенери ... доплери ... соларијуми ... декоративна козметика ... ''Ми креирамо инвентивно и препознатљиво рјешење које ће осигурати вашу препознатљивост '' - ако досад нисам препознатљив ? ... пирсинг ... тетоважа ... бушење носа и пупка и ... фризер за интимне делове тела ... пица на кућну адресу ... надгробни споменици ... Све у свему ''Весело Вече'' да су Чкаља и Мија живи материјала за спрњу за зајебанцијууу.
      Писмо, опа, лепо, шарено, мирише ... у њему позивница ... Поштовани господине Вранеш ... Ви и вама драге три особе позивате се на вечеру у ресторан ... (Бањац Јово каже - не објављуј име ресторана није нам платио за рекламу ...), где ће те бити наши гости на промоцији лежаја, крпа за суђе, усисивача, шерпи, сервиса, завеса, беспилотних летелица, филтера за вулканску прашину ... презерватива ... (још само да има халтера, корбача и вибратора за хенки - пенки ... ццццц). Нема шансе да одем, док једем нећу да ме неки куртон нервира са својом жваком .
      Промотивни материјал - каталог, 300 страница, чега !? Ничега ! ... Четка за чишћење венецијанера, ручна парна пегла - стане у џеп, кауч на надувавање (кад ти неко дође ти га - је надуваш и он - она никад сретнији), расклопива клупица - склопиш је па туриш иза фрижидера, прашко са телескопом, вакум кеса плус једна џамбо гратис, вешалица за каишеве, одлагач за ташне и торбе, магични столњак, спреј за чишћење ..., двоструки заштитник од промаје, стопер за врата, вешалица за кравате, заштитни прекривач за бицикло, колор сат ?... столица за каду, подметачи за веш машину, турбо змија за цеви, одлагач за кесе ... после одржаног кућног савета у кући Вранеша једногласно смо констатовали - којој будали требају ове ствари из овог каталога. Од сада каталоге овог типа не отварамо, дуже ће трајати.
     Опет каталог, мобилни телефони за 1 динар, разговори у кругу групе ... 0 динара по минути, џабе 1.000 СМС порука ... Е, нећете, једаред сте ме зајебали нема више...
     Опа писмо из странке ... дођите на конференцију АФЖ ОО (секција жена, мора да ће рецепте да измењују и џемпере да штрикају - или ће им она напирлитана и онај пајсер објаснити како добише пос'о без конкурса у јавном сервису за запошљавање, некад био БИРО рада) ... дођите код Љајића (све размишљам - да то није позив и на ритуал одстрањивања комада коже са једног веома интимног места) ... омладина СПС вам жели сретан Дан заљубљених ... воли вас ваш Воја (који Хашки или Београдски, обојица су ми бљак) ... рачунамо на вас ... Покрет за преокрет Апатина,  дај крв, бубрег, органе ... Гласај за нас - не гласам више ни за себе, мука ми је више од политике и пун ми курац битанги који ''воде рачуна'' о нама, а оно стан замена уз само 40.000 еврића, џипови, томпуси, хеклери ...  
     Рачуни за: воду, канализацију, смеће и димњачарина (напади смеха у нашој кући, ало бре ова вода није ни за ...), телефон (од када су ме прислушкивали и дан данас нешто шушти ''ЦИјА снајка ЦИјА''), АДСЛ, кабловска (слика више укочена него откочена - никако жена да сконта са ким је Ева Краљ ...), струја (прошли месец оборени сви рекорди струје нестајало 999 пута, уређаји у делиријуму - јел'има неко УПС за шпорет са великом ринглом купујем одмах јавити на mirkovranes@yahoo.com или на телефон познат редакцији и ДБ), порез на земљиште - кућиште, порез на кућу, такса за комарце и пацове ... само још да нам стигне рачун за алиментацију на зајебанцију локалних политичара.
     Охохо, види види, позив из суда, насловљен на главу куће (мене ... ако није ми први пут ...) да дођем на расправу у Кулу по питању продаје јавне куће пардон дечијег одмаралишта у Бледу, кривична пријава за злоупотребу положаја, поднео Грабић по Жиконој директиви. Као ово - оно кажу - извини Мирко ниси ти јеби га, наго знаш оно ти ниси толико ни лош али, ми гањамо Дражића па оно као ти, успут. Матер им обојици и подносиоцу и налогодавцу, оно онако као, успут.
      Јебеш више овакву разоноду, нема више демократије, скидам сандуче за пошту -  нека стављају и код комшије и код комшинице миндеђ ми. Објављујем да од данас све контакте са светом обављам путем голуба писмоноше или ''емајл-иране'' адресе, упозоравам пошиљаоце поштанских пошиљки ако је пошиљка непријатног, непримереног и неприкладног садржаја голуб иде у супу а пошиљка у ... материну.

ПС    Жена ме након баклаве, кремпита, принцес крофни и штрудле са маком ... три ладна пива (нисам више патриота и не боли ме глава не пијем ''Јелен'') и ... убеђивања да поштанско сандуче остане (како нам не би опет стављали код комшија), али да га ја више не отварам - сандуче наравно, већ ће она селективно да ми преноси оно што мени одговара од приспелих пошиљки (као немој се нервирати). Пристанем, све у смислу заштите права ситних животиња тј. перади - голубова.
       Превртаче и прелетаче никад нисам волео, наравно не мислим на голубове.

У Апатину; 02.маја 2010. године

                                                                 Мирко С. Вранеш
 

Нема коментара:

Постави коментар