уторак, 7. децембар 2010.

SVET IMA ZANIMACIJU ZVANU WIKILEAKS ...
A APATIN, GDE JE TU APATIN ...




IZ POVERLJIVIH IZVORA ?



        ''Čim otkrijete da ste na strani većine, hitno morate učiniti nešto sa sobom.'' – Mark Tven

 
      Svetski mediji su prepuni informacija preuzetih sa veb-sajta WikiLeaks autora Julian Assange – a, tajne depeše, dokumenti, zabeleške, prepiska … AMERIČKIH diplomata svakodnevno povećavaju tiraže i gledanost. Pre neki dan mister Assange u živo odgovarao preko Gardijanovog portala (veb-sajta) i došlo do pada sistema, od pretrpanosti porukama radoznalog naroda sa svih strana sveta … svi nešto pitaju ima li šta o njihovoj zemlji i njihovim političarima, a oni malo umišljatiji da nešto znače u svetu pitaju ima li šta o njima lično … autor WikiLeaksa, svima uredno odgovorio i pomenute londonske novine objavile. Ja bio uporan poslao poruku i pit’o o događajima u Apatinu … dobio mejlom odgovor da Gardijanovi novinari i mister Assange nisu nikada ni čuli za Apatin … jebeš opštinu budućnosti i jebeš lidera budućnosti (GLAVONJU) kada nas nema na WikiLeaks – u … bruka.

      Elem da analiziramo reč – kovanicu WikiLeaks, dakle Wiki je najverovatnije neko ime verovatno žensko (navodno dotični Assange je osumljičen za navodno neka silovanja žena pa možda tu i ime ?), Leaks ovde nastaje problem ova reč ima dva značenja (prevoda) curiti, lizati … većina kaže da je u pitanju curenje, kao preko Vikice cure informacije … ali ima mali broj onih, i sve ih je više u svetlu objavljenih dokumenata (većina nebitni), koji tvrde da je u pitanju najobičnija LIZAČINA  Vikice … setih se jednog davno nastalog vica skuvanog u našoj bivšoj zemlji, ovako nekako to ide:

      Otišla Fata iz Tuzle na rad u Njemačku, vratila se posle godinu dana  da obiđe familiju i  rodbinu, dovezla najmoderniju mečku … najmlađi brat Mujo je pita:  ‘’Jeli Sejo jel’ ti ovo uze na lizing.’’. Odgovori  Fata k’o iz topa : ‘’Znaš buraz nešto malo i na lizing ali većinom na pušing.’’
      Elem vic je skroz OK, mali Mujo iz reklame za banke saznao za Leasing – način prodaje, i zna da je Seja tek godinu dana u Njemačkoj pa to je jedini način da se bez para kupi takav auto , za Pushing (eng. gurati) nije pročit’o u flajeru banke. Narašće Mujo i shvatiće dete čime mu se bavi njegova sestra Fata.

       Da poslušam manjinu i kažem da je WikiLeaks Leasing neke Wiki, a poučen Mujinom naivnošću da kažem da je to Lizačina neke Viki … kako nisam uspeo dobiti odgovore od gospodina Juliana evo da zamislim portal (veb-sajt) gde bi bile objavljene tajne depeše, dokumenti, zabeleške, prepiske … apatinskih političara, posebno onih na vlasti ROSO – NERI, e, taj portal mogu nazvati ApaPushings, ne mislim na ApaGuračinu već na APAPUŠAČINU isti onaj zanat na koji Fata zaradi mečku, i osećanje većine građana Apatina (izuzev vladajuće  elite) da smo svi popušili što se tiče budućnosti, prosperiteta i perspektivnosti dok nas ‘’vodi’’ VOĐA.

     Kako bi ApaPushings portal bio i grafički prepoznatljiv (WikiLeaks predstavlja peščani sat)  evo ga rešenjeee … fotka povećeg FABUSA … ne, ne nije onaj faks koji je sada inn … pardon, pardon došlo je do štamparske greške umesto B treba stajati L, znači predmet pušačine je logo ApaPushings – a.

     Šta bi se sve moglo naći na novom portalu ApaPushings, ‘ajde da to vidimo i zvirnemo u tajne i tajnovitosti naših  ‘’viđenijih’’ sugrađana, dozirano kako to već radi konkurentski WikiLeaks (hahaha … što ti je skromnost i poređenje …).

''Vrati mi moju bilježnicu !''

      Izvor informacije GLAVONJIN rokovnik – beležnica:

  • Sinoć za vreme proslave pobede na izborima za odbornike u opštini, prišao mi penzionisani bivši direktor banje i tražio da mu zaposlim preostale iz familije … obećao ako onaj mali završi DIF zaposliću ga u Sportski savez.
  • Prvi radni dan na novom – starom mestu onoj mojoj iz esova obeć’o rešenje terase i krečenja stepeništa, zamene sijalica …
  • Za direktora Apagasa postaviti provereni kadar iz Apateksa. Uvesti gas u kuću na lizing.
  • Bivšem direktoru OŠ iz Apatina zaposliti ćerku u Apagas, jebeš konkurs.
  • Bivšem sekretaru MZ Sonta zaposliti ćerku u opštini, konkurs smešna stvar.
  • Zajebav’o me Dražić na sednici SO, naredio menadžeru da podnese krivične prijave za odmaralište u Bledu za Dražića, Vraneša i Arsića … znam da tu nema ništa, ali neka se šure.
  • Ovoj maloj plavuši treba naći bolje radno mesto, valjaće nam.
  • U komitetu nema para prebaciti sekretaricu u opštinu, može ovde da radi i za stranku i za stranke (građane).
  • Satraše me koalicioni partneri … zbrinuti podpredsednikovu ćerku i pomoći velosipediste njegovog sina, zaposliti predsednikovog sina, zaposliti direktorovu ženu pa nek’ se slika … nekoliko članova a da ovu u Sportski savez, ovoga u JP … nisu me nešto mnogo ni koštali.
  • Uvesti osvetlenje na groblje, neki dan na sahrani video menadžera kako merka jednu snašu … napraviće opet sranje.
  • Zaposliti onu malecku što mi organizova rođendansku proslavu, proveriti kada će ona od pravobranioca u penziju.
  • Kod Banje napraviti kružni tok da onaj moj prigrevčanin i  naslednik u SPS - u opet nekoga ne satare.
  • Zvati onog novinarčića iz BG da zajebemo ove u radiju i novinama.
  • Menadžer mi nešto mulja sa KTC – om i stanovima u Milenijumu, neće me preveslati k’o prošli put.
  • Mnogo mi se kurče ove demokrate – nazvati NS.
  • Sve pare što se mogu naći usmeriti na Banju.
  • Uništiti Banjca i njegove us... novine. Na koga se umetnu a ćaća mu bio dobar čovek.
  • Napraviti što više spomenika, provizija preko 60 %.
  • Pivarcima oprostiti sportski centar, uzeti pare za banju i tražiti mečku, baš bi mi dobro legla.
  • Tepica me molio da mu zaposlim ženu, sestru, sestrinu ćerku … oću mnogo mi znači kad ona moja odlepi. A niko je neće.
  • Izgraditi bolnicu ili kliniku za familiju, onaj mali baš dobar plastičar.
  • Naći nekoga ko će platiti ovu moju operaciju u Sloveniji.
  • Koji je onaj ruski ambasador budalčina, napio se pa privatava koga stigne, jebe mu se za spomenike palim borcima umalo da mi digne malu.
  • Dačića ne pustati pred lokalne novinare, TV nikako, jebala ga penzija, šta njega boli kurac kad ću ja u penziju.
  • Moram nešto smisliti da se ne sretnem sa onom seljačinom iz Čačka.
  • U Mekoj kiti uvesti red, okrečiti srediti popričati sa M. i B. valjaće mi.
  • Au, prazna kasa, nema para ni za plate … raspisaću referendum, neće proći narod gunđa … oće, oće trajaće 15 dana.
  • Rešiti problem sa podpredsednikom od kako umre onaj poštar satra lekare iz Doma zdravlja za vijagru, budala sad se setio da je muško.
  • Onaj iz Prigrevice nije normalan traži da dam Oktobarsku nagradu onoj njegovoj igračici.
  • Zamolila me ćerkica da sašijemo haljine za gradski hor, ‘oću ali i da ona peva.
  • Moram poslati ove majstore sa velnesa da mi srede kućicu na moru.
  • Mandiću narediti da svaki dan štampa Apatinske hronike i podvuče sve o meni.
  • Naću ja ko je onaj što piše u Tabloidu, mora da je Banjac, Šušnjar, Vraneš, Špero, Miljuš ... ili je neko od mojih ... 

 
      Da ovako bi to izgledalo da proradi ApaPushings, informacije koje svi znaju ali se prave ludi. Assangea ‘oće i da ubiju što je objavio što svi već godinama znaju … E, moj Julijane nema nama druge nego da pređemo u većinu i pristanemo na PUŠAČINU.  

      


                                                           Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар