среда, 28. септембар 2011.

2. deo - PRAVO JAVNOSTI DA ZNA …

I JA ZNAM. A VI?
I ja znam ! ... Olovka, papir ... i evo g je krivična k'o kuća.
        ''Reci mi šta čitaš pa ću ti reći ko si. - Тačna je izjava, ali ja bih te znao još bolje ako mi kažeš šta čitaš uvek iznova.'' – Fransoa Morijak

            Čitaju ljudi svega i svačega ali ima i onih što neprekidno čitaju telefonski imenik pa se nakalate na telefon, naravno tuđi koji oni ne plaćaju, pa zovu li zovu i tetku u Australiji, i burazera u Norveškoj,  i ... a ima onih što zovu i seksi uslugu preko telefona, e za takve se presavije tabak pa se kresne krivična prijava nadležnim organima, ako isti ti kao  nisu nadležni valjda će oni znati reći ko je za ovaj slučaj seksualnog napastvovanja jedne sirote telefonske slušalice nadležan. Upravo je tako presavio tabak i napisao, seo u auto i odneo u Sombor, krivičnu prijavu protiv dokazanog seksualnog izgrednika mladi drug i predsednik OO Pokret socijalista Apatin Marko Knežević u širim narodnim masama poznatiji kao Drug Crni.

        Evo skenirana i ''okačena'' krivična prijava protiv onoga na koga ukazuju svi dokazi i izjave koje je provela bivša načelnica opštinske uprave Apatin ... ko zna možda je radi toga i bivša, razrešena žena dužnosti na pravdi Boga, dirala ono što je nedodirljivo ... elem, evo je krivičnaaa:



        Evo primera i ostalima koji nešto primete, znaju, pa još i dokaze imaju ... lepo da presaviju tabak i tup krivična prijava, može i potpisana a može i anonimna kako inače naš zakon i dozvoljava.

                                                              Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар