недеља, 11. септембар 2011.

ПОКЛОН …

ЕВО ТИ ПА ПРОЧИТАЈ, И НЕМОЈ ВИШЕ ДА ПИШЕШ ДА СЕ КОД НАС НИШТА ПОЗИТИВНО НЕ ДЕШАВА !!!

Прође само један амандман а они сви срећни ...

          ''Memoria minuitur, nisi eam exerceas.'' – Памћење слаби ако га не вежбаш.          

        Недеља, пијачни дан у Апатину, онако по навици списак и нешто парица у џеп па да се све (и свима по списку) на пијаци пазари, одлучан да кроз стару пијацу пројездим без било каквог застајања и коментара, изговор имам скроз добар – Уби ме амброзија, морам у затворен простор, извини стварно журим ! ... таман све онако по списку пазарио, кад неко ме онако момачки по леђима трес, окренем се један стари познаник, ја зино за оправдање али овај брз к'о ракетла: ''Тебе чекам тицо препелицо, ево ти па читај, и немој више да пишеш да се код нас ништа позитивно не дешава!'' ... јеботе тутну ми човек у руке локално гласило које се финансира из Буџета општине Апатин, погађате Нови Глас комуне ... и настави: ''Дедер прочитај све онако натенане, поклањам ти их, па се видимо сутра на пићу у ... код ..., здраво, одо ја.'' ... и стварно човек оде, гледам ја лист папира, ајде човек ми другар да му не изађем из воље прочитаћу а знам да ће ме спопасти мука, и напад повраћања, и ... нема се ту шта мучити и исчитавати за 15 минута ''новине'' сажвакане у тоталу, јој мајко моја шта ту све има, неби ја сад да кварим очекивану кафанску дискусију са оним што ми поклон уручи али три теме морам прокоментарисати, остале ћу по обављеним консултацијама уз ладно пиво, елем, ево да мало продиваним о: стипендирању студената и предлогу одлуке, кружном току код бање и манијаку који плаши децу.

        СТИПЕНДИРАЊЕ:

        Пис'о ја на овом истом месту пре неки дан о шестој тачки дневног реда заказане 19. седнице скупштине општине Апатин, ево па се уверите и сами: 
         
          У ''поклону'' пронађем:


        Како сам добро упознат шта се у петак на заседању Скупштине општине Апатин све издешавало ево да мало прокоментаришем. Како у овом гласилу, које ја на поклон доби, раде плаћени и ''способни'' новинари био би ред да своје читаоце не доводе у свршен чин без свршетка чина, да им искуство нешто каже требали би знати да ништа није готово док није готово, али по старој навици и инерцији знају они да оно што се предложи за дневни ред седнице Скупштине општине Апатин то и прође, већина је ту јака и машинерија једноумно – једномудно ради, нема ту ко шта да мисли, зна се ко за све мисли, ко одлучује, и ко се ту једини пита, наравно Главоња а ко би други молим ја вас лепо ...Елем, скупштински извештачи уранили и већ објавили да је одлука донета, кад не лези враже Главоња видно изнервиран и избачен из колосека гледе хотлајнерисања и одбраном спорог пуњења и експресног пражњења Буџета, преломио, јеботеее послуш'о и подносиоца амандмана, Рајчевић Жељка, на задату тему а самим тим изгледа послуш'о и мене да усвоји предлог амандмана и да све остане у оквиру закона, да се не зајебава по судовима и накнадама штете изазваним накарадном одлуком ... Жежа био упоран три пута се јављао за реч, искористио и право дискусије, и реплике, и појашњења захтева али председавајући ''тврд ко стена'' не попушта док једног момента Главоња не климну главом, онако гест одобравања, и онако тихо изусти:  ''Прихвати !'' Нађе се председавајући у чуду, скочи на ноге лагане и приђе Газди, онако покорно полусавијен у леђима и затражи допунске инструкције, нешто маше папирима али доби само једну једину реч процеђену кроз зубе:''Прихвати !'' ... врати се исти сав поносан и  храбро на функционерско и спикерско место, и сав поносан изнесе ''свој'' став ипак је он председник законодавног дела власти, и он се пита, диже прст у ваздух и рече: ''Прихвата се амандман господина Жељка Рајчевића !'' ... наста тајац и код одборника који седе лево (власт), а, овима што седе десно очи стале, не могу да верују да након седам и по година прође један предлог опозиције ... наста фрка изгласа се одлука на брзину, сви руке и ноге у ваздух ... кад наста проблем по завршеној дискусији и паузи, стручне службе питају предлагача амандмана како треба да гласи одлука, па ваљда онако у тексту у коме је амандманом поправљена и изгласана, али ''стручњаци'' оће да је ''нафилују'' навикли па то ти је ... сад сви чекају ''Службени лист општине Апатин'' да виде уствари за шта су они гласали или ће Главоња онако лепо сам да напише одлуку, ''који ће њему кадар док је он кадар''. Дакле скупштински извештачи од сада полако са преурањеним закључцима, сачекајте мало, ево нешто се изгледа почело дешавати ако не у скупштини а оно у Главиној глави.

КРУЖНИ ТОК:

        Није да се хвалим али ја овде на овом месту ономад нешто предложио и ... ма шта да вам причам погледајте и сами:

          У ''поколону'' пронађем:


        За скупштинском говорницом отела се Главоњи  иозмеђу осталих ''бисера'' и једна ''високоумна'' реченица: ''Сад кад буду избори, рећемо шта је све урађено и инвестирано у општини Апатин.'' ... све ми се чини да ће он на неким местима морати и пре избора рећи шта је урадио у Апатину, рецимо по питању средстава из самодоприноса што нестадоше у виду ластиног репа, или по питању ... Јој кад седнем са овим мојим дародавцем, па му накитим причу има десет дана да зуји к'о трафо, знам да воли свог председника и да је Главоњин ... има да га натрпам к'о коња.

        МАНИЈАК:

        О манијаку сам стварно написао тога ихахај, и да се реаговало на време, Апатин би био познат као место где се манијацима суди, ако нико други оно бар јавност, и где се изопаченици изопште, овако прикривањем и прављењем као нико ништа не зна, ево наша варошица постаде Мека за манијаке свих боја и узраста.

        У ''поклону'' пронађем:


        Немам ја ту шта коментарисати то је јад и туга, само локално гласило је могло мало да прозбори и о локалном манијаку све са телефоном у једној руци, нека оду до Главоње па можда процеди кроз зубе: ''Објави !'' ... Нећу више ништа да коментаришем по овом гласнику, они су ипак сами за себе коментар, па то ти је.

Жежа заслужио си одмор, прош'о твој амандаман !!!

        Све нешто размишљам да одем до Главоње и тражим финансирање блога ''Апатинске хронике'', ипак ово све што ја пискарам њему изгледа служи и саветодавно, а зна се није сваки савет бесплатан ипак саветници се добро котирају и плаћају. Ево дајем часну реч да нећу користити општински телефон, кад ме именује за саветника, за хотлајнерисање.

                                                          Мирко С. Вранеш 

Нема коментара:

Постави коментар