среда, 15. јун 2011.

3. DEO: ''KAPITALNA'' INVESTICIJA ?

EVO PRIVODE KRAJU
INVESTICIJU VEKA !

Apatin, 15. jun 2011. -  09:45
      ''Učio sam tuce jezika, proučavao literature i umetnost proveo svoje najbolje godine u bibliotekama čitajući sve što bi mi došlo pod ruku i osetio sam da sam traćio vreme, ali ubrzo sam shvatio da je to bilo najbolje što sam ikada učinio.'' - Nikola Tesla

Apatin u svom jubileju, hiljadu godina postojanja, postaje mesto sve u znaku cifre 1.000, evo u rekonstrukciji ulice Petefi Šandora postavljeno je 1.000 ivičnjaka i 1.000 kvadratnih metara asfalta, da kapitalna investicija se privodi kraju.
Ovaj grandiozni investicioni poduhvat privodi se nameni zahvaljujući nadljudskim naporima i samopregornom radu viđenijih predstavnika lokalne samouprave – sve bi to moglo tako biti napisano i opisano, i prošlo bi negde daleko ko ne zna da se sve ovo odnosi na dvestotinjak metara asfaltne džade i nekoliko desetina parking mesta. Doduše iz perspektive jednog puža (golaća) ovo je stvarno grandiozna i kapitalna infesticija jer njemu onako golom, sporom i malom ovo stvarno liči na magistralu.
        Elem, pisao ja na ovu zadatu temu, provocirao naručioce, investitore i izvođače, telefonom pozivao čak, i vidi čuda ne bi onako kako rekoše sutra od sutra, ni pred Ribarske večeri, a ni malo prekosutra kako ja pravio sprdačinu na kapitalno – grandioznu investiciju, nego zasukali svi rukave (na košuljama bez rukava) i već ovaj ponedeljak izjutra krenula mehanizacija, asfaltiranje, valjanje, nabijanje ...  Oni što me poznaju čak mi čestitali sve onako uz komentar: ''Da ih ti ne oplete, ko zna kad bi ovo bilo gotovo.'', moram priznati da mi inponuje što imam ''uticaj'' na vlast u Apatinu - Glavonju, pa evo već kad je postao ''poslušan'' - Dedera naredi, kad već možeš, i znaš, i umeš, i ... da se urede i trotoari u ovom delu  grada i sprovedene  ''kapitalne investicije'' i da se oluci spoje na atmosferske odvode da narod i peške može doći do parkiranih automobila, biblioteke, svojih stanova, prodavnica a i bronzanog Teslu da obiđu, bez bojazni da će polomiti noge po rupama ili se okliznuti na zaleđene površine tokom zime.

        Cenjeni publikum i građanstvo obavešteno putem zvaničnog internet portala SO Apatin gde rekoše:



Asfaltiran rekonstruisani deo ulice Petefi Šandor

Radnici preduzeća Sombor putevi asfaltirali su u ponedeljak, 13. juna, rekonstruisani deo ulice Petefi Šandor u Apatinu. Rekonstrukcija ove ulice izvršena je u sklopu izgradnje novog trga koji, će nositi ime velikog srpskog i svetskog naučnika  Nikole Tesle (1856-1943) i svetski priznatog pronalazača u polju: fizike, elektrotehnike i radiotehnike, čudotvorca za čije se ime vežu epohalni pronalasci: polifaznog sistemna, sihronog i asihronog motora, obrtnog magnetnog polja i transformatora. Na rekonstruisanom delu ulice Petefi Šandora izgrađeno je više parking prostora, a u sklopu projekta Trga Nikole Tesle predviđeno je i postavljanje njegove bronzane figure, rad akademskog vajara Dragana Radenovića iz Beograda.

Apatin, 15. jun 2011. -  09:46
          Dakle saznadošmo mi da će tu biti postavljena i bronzana figura velikog srpskog i svetskog naučnika Nikole Tesle, kažu ''lebdeći'' Nidžo onako u sedećem položaju (bez stolice) sve više liči na neki čučeći položaj i onaj položaj kada čovek nateran mukom sporadi sebe ode negde da se rastereti, mogli su našeg velikana staviti u stojeći stav ipak je ova naša Likota bila visoka dva metera, dobro kako bilo da bilo molim sve poštovaoce rada i dela Nikole Tesle da se suzdrže od postavljanje noše – tute - kible ili WC šolje ispod ''lebdećeg'' Nidže.

Apatin, 15. jun 2011. -  09:43
        Nego da se vratim ja zadatoj temi i numeri 1.000, kako je krenulo svašta se ove godine može izdešavati u svetlu jubileja, znajući da je glava, vrat i telo naše opštine, oličeno u predsedniku, oće reći Glavonji, poznatom kao inventivnom i lucidnom tipu, tako da sve što se desi možemo biti večno zahvalni što se isti rodi u vreme dokučenja proslave Milenijuma, šta bi mi kukavni da njega nema i da je kojim slučajem rođen u 19. veku ili ranije, niti bi bili opština budućnosti niti bi za jubilej grada dobili 1.000 kvadratnih metara asfalta, ivičnjaka valjda ima toliko ako i nema evo ja častim onako do jubilarne i okrugle cifre.

''Naučnik ne cilja prema iznenadnim rezultatima. On ne očekuje da njegove napredne ideje budu spremno prihvaćene.'' - Nikola Tesla


                                                                  Mirko S. Vraneš 

           

Нема коментара:

Постави коментар