субота, 25. јун 2011.

SVE JE LEPO KAD SI …

OPUŠTANCIJA !



''A, kad je istražni sudija saznao da su pare jiš uvek kod nas, naglo je smekšao ...'' – aforizam, autor Dagan Matejić

Onomad ja objavi citate, aforizme i ... danas mi se javi jedan citirani aforističar i ja istog njega, Bobana Mletića Bpsija, na blog, kad zaferceraše mejlovi, opa aforizmi, vicevi, narodne pesme ... da ti oči stanu rade ljudi, stvaraju ... Evo nešto ja od toga izdvojio pa pogledajte i uživajte, opuštancija, nije nategnuto ko kod Đokovića sa ovim Bagrljatisom sa bratskog nam Kipra.

1. KOZARAČKO KOLO



Druže Tito mi ti se kunemo,
da sa tvoga puta ne skrenemo.
Druže Tito skrenuli smo s puta,
sad nas jebu i Kurta i Murta !


  


2. DOMOVINA

   Živio mali crv u kanalizaciji, živio i pojma nije imao da neki žive i drugačije. Jednog dana, nađe on neke stare raskišeljene novine, počne čitati, čita pa zaprepašteno zapita tatu:
- Tata, je li točno, da ima crva koji žive u jabukama ?
- Točno je sine. -  odgovara tata.
- A, je li točno, da neki crvi žive i u mesu ?
- I to je točno, pile mudro tatino.
- A, ima ih i u salami?
- Ima, dete moje, ima.
- Pa zašto zaboga mi onda živimo u ovim govnima ?
- Zato, sine, što je ovo naša DOMOVINA !


3. VENČANJE

          Uskoro će venčanja izgledati ovako:
Matičar: Da li pristajete da promenite svoj Facebook status iz SINGLE u MARRIED....
Mladoženja i mlada: Da!
Matičar: Molim kumove da priđu i kliknu LIKE!


 
4. GRAD I OPŠTINA BUDUĆNOSTI



Apatin je najseksi grad na svetu !
Svi se nečemu nadaju, a ON ih jebe !



                               Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар