петак, 17. јун 2011.

ПОМРАЧЕЊЕ МЕСЕЦА, ЖАБЕ ...

АПОКАЛИПСА САД ИЛИ НИКАД ?

  ''Вера је веровање када је изван сваке снаге разлог за веровање.'' - Voltaire - François Marie Arouet

        Осећа се на сваком кораку напредак у Србији, ево прексиноћ помраченје месеца а био радни дан, и нису моје србенде навлачиле  завесе на прозор да недај Боже не ослепе од помрачења ко ономад кад због помрачења сунца (ума) прогласише нерадни дан да наш народ не дао Бог не би обневидео ... драго ми је да смо скроз онако савремени и не верујемо више тамо  неким бајалицама, додуше још се зна видети црвени кончић око запешћа ручице малог детета онако против урока, и накркају се наши онако белог лука злу не требало против вампира, понеко тури онако угарак у воду и умије се истом и оно прође главобоља неко га урек'о ... у 3ЛПМ понекад се иако смо онако скроз савремени осећам к'о у неком предисторијском племену још увек неки понешто бајају, гатају, скидају чини ... знам онога што је ономад неке жемске наговарао да ће им скинути чини па поч'о од скидања гаћа са истих тих зачараних дама и види чуда неке и трудне остале, нема шта земља чуда довољно је погледати ТВ програме неких чудних локалних информативних кућа па мало мало неко баца пасуљ, преврће тарот и пилеће кости, све онако са даљине решавају накупљену муку овом нашем наивном народу, сад да ли ће неко на даљину затруднети није ми познато, само знам да је све ово једна јебачина и дрпање лове од несрећног народа којег су толико навукли да верује ама баш у свашта па и у то да смо већ корак до ЕУ, и да ови неће са онима после избора, и ...

        Мог'о би ја овако мудровати до сутра да Апатин и ми који живимо у њему немамо један библијски проблем, јебем му матер нeко нас урек'о ... знам да ћете сада помислити ево овај суманути Вранеш негде се уроко па попиздио и прича свега и свачега ... али није баш тако, о чему се ради, НАЈЕЗДА ЖАБА И ЖАБИЦА СВИХ ВЕЛИЧИНА ... пре неких двадесетак дана код мене у дворишту нават'о ја предвече десетак жабцована, стрп'о у кесу па онако еколошки до оближњег канала и пустио исте на слободу ... кад види чуда жабцовани се навукли па се следеће вече вратили, шта ћу куд ћу опет ја наватам исте и опет у кесу па на Дунав опет еколошки пустим ја те исте крекетуше да живе ... Дунав онако од наше куће некиг  брат брату два километера, кад оно следеће вече опет жабетине, е, овај пут ја фломастер па на сваку иницијале ЖЖ па у кесу и на Мали лиман,... опа следеће вече опет жабе, пали лампу прегледавај нигде ЖЖ (иницијала) дакле нису то исте жабе то су неке друге ... онако илегално преко интернета све бесплатно приупитах ја и ове наше беле магове који се то курац дешава са Апатином и са жабама, одговор кажу имају али треба платити, е, мало морген не дам динара сецикесама и лезилебовићима него да ја видим шта каже наука доступна на интернету ... леле мајко моја шта ја све нађе, и жабе падају са неба, и жабе напале становнике неког села поред Мисисипија, и специјалитети од жаба , и где се појаве жабе ту следе змије ... и неки шерет се зајебава и каже, да ко год у кући има змију (жену) нема потребе да се брине о жабама то ће већ ова кућна гуја да одради ... гледам ову моју онако попреко јес да понекад сикће али није ваљда ... споменем ја њој жабе а она мени онако одбруси: ''Шта ту паничиш па сви у Апатину имају проблем са жабама, нешто се пореметило па их има у 3ЛПМ !'' ... шта ћу куд ћу ајде да ја к'о случајно онако у друштву покренем то жабље питање, кад стварно сви имају исти проблем сатраше их жабе, не могу да се бране сви крекећу кад се пробуде јер целу ноћ слушају жабећу рапсодију.


        Шта је ту радити, под хитно на Систем48  општине Апатин па да предложим јавне радове на фатању жаба и извоз у Француску и Италију они тамо кркају жабе и више их воле но сланину, све нешто размишљам нећу ја ништа о томе јављати јер ће онај ''наш'' Главоња преко истурене испоставе за рецирклажу и зеленашење, онога што се цакли к'о кад ципеле нагланцаш, направити бизнис план и ево нас општина ''будућности'' све са креее ... креее ... у сваком случају јебеш жабе да ја њих не дирам, ко зна шта ће следеће бити ? 
           Јој пало ми на памет како је ономад Мојсије од фараона тражио ослобађање из заточеништва свог народа па слао на земљу свега и свачега, да неко није попиздио и смислио да је ово једини начин да наш народ (ПОСЕБНО МЛАДИ) напусти и Апатин и Србију па нам послао жабе ... живеле жабеее !

                                                              Мирко С. Вранеш



Нема коментара:

Постави коментар