уторак, 28. јун 2011.

5. ДЕО: НАПАСТ ...

ДВЕ МУВЕ, ЈЕДНИМ УДАРЦЕМ !


''За Домановићевог ВОЂУ ово су, бре, ВОЂЕ !!!'' – афоризам, аутор Бобан Милетић Бапси

Кабинет председника општине Апатин, понедељак, слон на столу окренут ка вратима, дозива и доноси срећу, председник покретом руке тера муву са свог лица, навалила једна па не зна да стане, рефлекси му ослабили не може да је ухвати, да зове шофера неће, зна да ће за  овим кад уђе у кабинет доћи цео рој мува ... Јебеш муве него да види од чега се живи, узнервозио се председник нејавља му се Мрка, дал' долази да припушта капиталну инвестицију оно на старој – старој пијаци ... дал' да га зове или не ... храбро одлучи зваће га ... Кабинет господина Мрке, управо пљуно на кажипрст да уклони мувећак са слике Слобице, мува се баш искекарила на сред чела, онако баш добро ... кад зазвони телефон:

-         Здраво Мрко, Жика овде. – утањеним гласом.
-         Који Жика у 3ЛПМ ! – дрекну Мрка, бранећи се од муве која га напала.
-         Мрко буразеру, па Жика из Апатина. – готово нечујно.
-         А, ти си матори шта си утањио ништа те не чујем, ш'а има.
-         Па знаш, ми те чекамо оно по договору, понедељак је а ти не дође, оладиће се прасићи ... а и циганска музика спремна ...
-         Јебеш прасиће, лако ћемо за Цигане, него шта сам ја оно треб'о код вас ? – млати руком око главе никако да отера муву, а она досаднааа ...
-         Знаш, да отвориш онај пут. – млати и овај рукама и њега обладала она мува све му у уста 'оће.
-         Дај буразеру, немо'да ме зајебаваш где да отварам 200 метара пута, 4 пешачка прелаза, 62 паркинг места, 15 стубова за саобраћајне знаке и 17 саобраћајних знакова, јебеш га ипак сам ја некооо. – оте му се оно ооо замало се нескрмаља са столице у покушају ватање оне јебене муве.
-         Ма није 200 метара то ме онај блати у Хроникама, него 214 метара а то је мораш признати значајна разлика, a можеш и камен темељац за Теслу. - све тише и тише, скоро нечујно.
-         Шта ? Ништа нечујем,тих си к'о мува. Гостујеш у Београдским хроникама, што не кажеш ево и ја ћу доћи па да се видимо, нешто би тамо рек'о о овим радовима на ... јебем ти више и муву. - облеће му мува око главе.
-         Нисам ја мрко мува категорија ја сам ти онако сад добар велтераш, уби ме ова дијета.
-         До курца, как'а дијета и муве о Београдским хроникама ти причам!
-         Нису Београдске него локалне Апатинске. – слети му мува на нос, пљус по носу крену крв, вади марамицу зачепи нос забаци главу диже леву руку.
-         Шта на вашој ТВ имате и Хронике.
-         Ма пусти ме и хронике ево паде моја  крв. – обриса неколико капи крви са стола, а мува досаднааа.
-         Еј, Буразеру немој да се убијаш, ево мене у среду, нисам знао да ти тај пут и отварање толико значиии – слетила и њему мува на нос, опаучи се и он по носу крену и њему крв на нос, ватај марамицу, зањиха се и паде све са столицом.
-         Мрко, шта се то ломи код тебе ?
-      Ништа буразеру спремам тачку за Цигане, него поједите ви те прасиће упљуваће их муве па штета, а за среду онако знаш домаћински.
-         Оћу, здраво Мрко. - брани се руком од оне јебене муве.
-         Здраво матори. - смото неке новине и крено на муву, јебаће јој мајку мајчину више.

По завршеном разговору наста пичкарање и трка по обадва кабинета, помахнитала двојка вата муву, али године стигле па никако, падају ствари са стола, узвици држи -  недај ... и једна и друга секретарица ослушкују и све онако срећне и поносне мисле – ''Види Маторог алај ђипа мора да му се нека Маца јавила на телефон.'', не знају оне јаднице да су им кабинетлије напале муве, сад да ли су зунзаре или говнаре то ћете стварно морати питати њих двојицу ... ево већ сад у среду, ако мислите присустовати свечаном отварању ''капиталне'' инвестиције понесите млатилицу за муве, или још боље  бејзбол палицу  па ако некоме од двојице слети мува на главу, а ви трассс, што је сигурно сигурно ако их и не  спасете ове напасти од мува, спасићете барем нас.

                                                       Мирко С. Вранеш

Нема коментара:

Постави коментар