субота, 27. август 2011.

3. deo - TELEFONSKI SEX ...

ALO ! ALO!


Znao sam ja da je crven, a tamo priča da nije ničiji.
''Fama est.'' -  Priča se.

        Ni slutio nisam da će ona Engleska serija o pokretu otpora u Francuskoj tokom drugog svetskog rata i oni smešni likovi postati danas toliko popularni a sve zahvaljujući listu ''Alo'' koji danas objavi aktuelnu hotlajnersku priču iz Apatina i asocijaciji na Allo, Allo ... rečcu koja se koristi prilikom telefoniranja i započinjanjem telefonskog razgovora ... 

Kuku lele, riknu' nam telefon !
Mani se telefona spremi kešovinu !
        
         ... sad da li je službeno ili neslužbeno telefoniranje ali uspostavljanje  vruće – hotlajn linije na relaciji SO Apatin sa tamo nekim jebozvučnim osobama postade tema broj jedan u našoj maloj varošici.

Da nije herr Flick zvao hotline ?


        Evo šta kaže ALO :  






Za hotlajn pozive sa opštinskog telefona 300.000 dinara

Erotski razgovori ojadili SO Apatin!


Subota - 27.08.2011

        Savetnik za investicije rukovodstva SO Apatin napravio je sa jednog opštinskog telefona račun od 300.000 dinara za hotlajn pozive i vođenje erotskih razgovora.

         Kako je utvrđeno internom istragom, ta osoba je od jula 2010. do aprila 2011. godine sa broja opštinske centrale 772-122, lokal 608, skoro svaki dan pozivala vruću liniju na broj 0900-202-122.
Interna istraga je vođena mesecima, od upozorenja „Telekoma“ da je sa opštinskog telefonskog broja povećan saobraćaj prema IN servisu.
Sonja Tepavac, rukovodilac odeljenja za finansije, kaže da je tu informaciju prosledila nadležnima, a Jelena Ićitović, tadašnja načelnica opštinske uprave, od „Telekoma“ je zatražila listinge za nekoliko prethodnih meseci. Osim toga, od portira i čistačica zatražene su pismene izjave: ko je od radnika i osoblja u opštinskoj upravi ulazio u zgradu i telefonirao u popodnevnim satima.

- Mesecima sam prikupljala izjave portira i spremačica, listinge „Telekoma“ i o svemu uredno vodila službene beleške. Kad sam konačno rešila enigmu i odlučila da svu dokumentaciju predam predsedniku opštine, iznenada je aktivirana moja ostavka u opštinskom veću - kaže pravnica Jelena Ićitović.

        Na osnovu izjava portira i spremačica, te nakon pregleda snimaka video-nadzora, ustanovljeno je da je u kancelariji u to vreme bio Jovo Korać, jedan od dugogodišnjih i najbližih saradnika aktuelnog rukovodstva opštine.

- Imamo dokumentovane dokaze da je reč o Jovi Koraću, protiv koga ćemo podneti prijavu - kaže Marko Knežević, predsednik odbora Pokreta socijalista.

        Jovo Korać kaže da je afera tempirana u predizborne svrhe i da nije vodio vruće razgovore na hotlajn liniji.

- U opštini sam zaposlen po ugovoru o delu. Imam svoju kancelariju, te je logično da sam u popodnevnim satima dolazio u to zdanje. Nemaju dokaze da sam ja koristio hotlajn, kao što ni ja ne mogu da dokažem da ga nisam koristio - rekao je Korać.

S. Pualić-Špero

           Jebeš ga, uhvaćen čovek spuštenih gaća sa telefonskom slušalicom u jednoj ruci, drugom rukom primao ''mejlove'', znate to se sad tako zove nekad se za to znalo reći da ''mlati majmuna'' ili ...

                                                                    Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар