субота, 13. август 2011.

ПАТРИОТЕ И РОДОЉУБИ ?

МА ЈОК НАЈОБИЧНИЈЕ ЛОПИНЕ !

Ове године нова Српска застава ...

СКУПЉАЧИ СРПСКИХ ЗАСТАВА ...

Види зла, оджагали дршку све са заставом !
         ''Credo ut intelligam!'' Верујем да бих схватио !

Велике заставе скидамо одмах ...
       
           Одржимо ми ''1. Лички вишебој'' и уклавиримо да нам иконографија и сцена не одају баш нешто да смо Личани а пре свега Срби бреее ... ту ти ја као главни ''кривац'' за ову Личку ствар одлучим да набавим Српске заставе ... и стварно 10 комада све са крстом и оцилима онако баш добре 3,5 Х 1,2 метра, све онако идеја Девет Југовића и Десети Југ Богдан ... кад већ прве године са заставама као декором после вишебоја у окриљу ноћи неко дрпи код Мотела двојицу Југовића ... оста стари Југ Богдан са седам Југовића ... преселимо се у бању кад тамо јеботе не да краду него гаће скидају ... 2003. оста Југ Богдан са пет Југовића ... од тог времена чим се додели печено јагње победничкој екипи ја скидам заставе, људи ме чудно гледају немају појма да се неко накалатио па му није доста ... бојали се људи висине па нису дрписали ону заставу што декорише стожину са звоном и шунком, кад докурца сватови прошле године разбили страх од висине те оде и та застава све са штафлом, звоно скинули на време а заставу као оставили да се са Дунава види да је и ово Србија Бато ... ова година следећи дан по вишебоју очи ми стале неко отестерисо дршку и однео заставу, после ми дојавили да је пар виђен са бента да у окриљу ноћи жага дршку и брише све са жагом и заставом ... све нешто размишљам које су патриоте и родољуби кад тако воле нашу Српску заставу, ономад био у Данској па ми очи стале испред сваке куће пободена застава, да нији код нас то родољубље и патриотизам кренуло, кад курац Бајо у 3ЛПМ оно обичне лопине, дрпили би и дете матери са сисе ... Еј куртони мајке вам га набијем, докле ћете више красти заставе, све нешто мислим куд неостави и звоно па да и њега однесу да метну мами  својој око врата док је крешу, па да звони и звоно и мама и јаја патриота и родољуба све до неба. Знам рећете чему оволика вулгарност, ма попиздио сам више у 3ЛПМ.

Прошле године била и застава и ...

И ове године била и застава и ...

Што неостави звоно па да га однесеу и мами својој око врата ставе ... па да се чујеееее !!!

        Баш морам да упитам познаника који у центру Апатина држи радњу спортске опреме колико Српских застава годишње прода и да ли је можда неко ових дана хтео да мења Српску заставу за гаће или чарапе.

                                                                      Мирко С. Вранеш

       

Нема коментара:

Постави коментар