недеља, 28. август 2011.

PENA PARTY …

SEKSI PROMOTERKE U PENI 
KOJU PLAĆA MESNA ZAJEDNICA ?

Ode samodoprinis u sapunicu i ...
 
          ''Si habes unde, infunde!'' - Natoči, ako imaš odakle!

        Dobih ja ovije dana fotografiju mejlom, nisam baš nešto obraćao pažnju, usledi i komentar SMS – om o nekakvom kulturnom događaju u Prigrevici ... zarek'o se ja onomad da o Prigrevici i stanovnicima njenima neću pisati, jer nažalost nema se šta tu pisati sve je to čemer i jad, a, da ja još dodajem ulje na vatru nema smisla, ipak je to moj narod pa ko velim najbolje da ih i ne diram,  muka mi bilo pisati o onom referendumu za samodoprinos i pretnjama sa fizičkim napadima ... usledi i telefonski poziv poznanika sa upitom jesam li čitao ''Apatinske novine'' i stranu 11 sa tekstom gospodina Šušnjara na temu MZ – Pena – Sex ... Nešto me ovih dana jebe ambrozija pa sam sav nekako nakrivo nasađen, dosta mi i ove hotlajnerske afere i zivkanja i prozivanja, ali ko velim 'ajde da vidimo ko tu koga seksa u peni i MZ ... Elem, pročitam ja ne jedared nego tri puta pomenuti tekst ... 

Jebe lud zbunjenog ... sve sa penom i MZ, i ...

... jebote oči mi stale koji su ovo frikovi, šta se ovo dešava u opštini Apatin, otišlo sve u 3LPM, političari i rukovodioci opsednuti seksom ... jedni se jebu preko telefona, drugi krkaju tablete i šampone za povećani dotok krvi u predeo kurca, treći seksi promoterke vataju po peni ... od opštine ''budućnosti'' postadošmo mi zahvaljujući ''našim'' vrlim funkcionerima Sexilend ... sve mi nešto vuče da će i velnes centar kad se dovrši postati javna kuća (doduše dosta je tu već palo seksa i bez završetka radova – jebe lud zbunjenog) ...

        Nego ajde da utvrdimo gradivo, sad lepo svi na čitanje ''Apatinskih novina'':


        Evo ga i pomenuti plakat:



        Pitam se da li će ovo ludilo i opsednutost seksom lokalnih moćnika prestati, ili da mi ovako svi zajedno organizujemo Seksi Paradu i da svetu pokažemo koliko su našu opštinu ovi ''SEKS(t)AŠI'' razjebali i poslali u 3LPM.

                                                              Mirko S. Vraneš

Нема коментара:

Постави коментар