петак, 12. август 2011.

2. ДЕО - КОМЕ СМЕТА ''ЛИЧКИ ВИШЕБОЈ'' ...

АПАТИН КАКВОГ ДО САДА НИСМО ЗНАЛИ


        ''Сузе су тихи – неми језик бола.'' - Voltaire - François Marie Arouet

        Апатин каквог до сада нисмо знали и Апатинци који нису за понос наше мале варошице су постали тема, и требају да буду тема јер не вреди прикривати нашу срамоту и бруку, свак ком је и мало стало до нашег града мора да осуди догађаје који прете да ескалирају у физички обрачун, да ли ко стоји и ко стоји иза немилих догађаја показаће време.



        Ево како ову ситуацију види Јован Бањац аутор и власник ''Апатинских новина'':



Friday, August 12, 2011 1:18 PM


SRAMOTA !


        Nakon što sam pročitao tekst na tvom blogu, morao sam da reagujem i da javno kažem sramota. Bruka koja će se pamtiti, jer "Lički višeboj" nije manifestacija dve ulice, već je poprimila međunarodni karakter, a kakav smo narod, sve si rekao kroz tekst. Ovome moram da dodam da sam svojevremeno kao novinar Glasa komune imao zaduženje da obavim proglašenje najboljih iz oblasti sporta i fizičke kulture za minulu godinu. Rukovodio sam se isključivo rezultatima, pa su u jednoj godini najbolji bili Bogdan Bašić karatista koji je osvojio bukvalno sve što se moglo osvojiti na domaćoj sceni kako u omladinskoj tako i u seniorskoj konkurenciji, Arsenije Knežević najbolji mladi sportista koji je te godine bio evropski prvak u džet skiju, Goran Čegar je izabran za najpopularnijeg sportistu, a Slavko Jerković za najboljeg sportskog radnika. Na moje iznanađenje ti isti sportisti nisu dobili nikakva priznanje od strane Sportskog saveza opštine Apatin, a da vrhunac nepravde bude dostignut od strane čelnika tog istog saveza, a ime "čoveka" koji je dao sledeću izjavu na kuglani "Elkop" pred više desetina posetilaca, ne želim da spomenem, jer nije vredan toga, a citiram: "Sjebali smo Banjčeve Bosance !!!". Sve ovo sam ti napisao da shvatiš u kakvom bolesnom okruženju živimo i da je sujeta pojedinaca jača od istine, realnosti i pravde.


        Ništa me nije iznenadilo što nisi dobio podršku od strane onih kojima si se obratio. Ko još sme da se zameri "vladaru" i da prolazi isto kao nekolicina nas, a samo iz razloga što ne želimo da budemo pokorni poltroni. Ja sam odbio da radim sa onima koji su na listi Brune Vekarića i za razliku od pokornih govnara, ponosan sam na to, jer se ne osećam sposobnim da hujkam ljude da ubijaju jedan drugoga, bez obzira na sve trenutne patnje. Ja sam svedok tvojih muka oko organizovanja "Ličkog višeboja", ali šta vredi što mnogi isto  misle kao ti, kada nemaju hrabrosti da se suprostave nepravdi, već nemo posmatraju kako se troše milioni iz budžeta. Isti ti koji bi mogli, a čini mi se i morali da reaguju, nemaju smelosti i ponašaju se dvolično. Sada se mora postaviti pitanje ko je izmanipulisao Vladu AP Vojvodine i ko je sebi dao za pravo da svojata sve ono što su drugi izmislili i napravili.

        Ne očekujem da se bilo ko pridruži meni i ovakvom razmišljanju, jer znam ja u kakvom mi živimo okruženju. Ovaj narod je spreman da bogato plaća ubice, prevarante, lopove, nakaze, manipulatore, debile..., samo da su sa strane, jer čim nešto napravi naš čovek, odmah proradi crv sumnje i već ustaljen komentar, "A koliko li je tek on zaradio?". Iskreno se nadam da ćemo sledeće godine biti zajedno na Dvanaestom "Ličkom višeboju" i da će ponovo biti puno ljudi kako iz naše sredine, tako i sa strane, a jednog dana će svi ovi prevaranti i barabe morati da izađu pred lice pravde. Moj brate Mirko, pa ničija nije dogorela do zore. Svakoga je stigla (ne)pravda, pa će tako i ove koji su nahujkali one giliptere da razbijaju auta naše braće, seku i kidaju srpsku zastavu, napadaju nam omladinu, razbijaju stakla pa kućama, prete onima koji su došli da uđu u anale viteških igara i omalovažavaju svakoga ko želi da razmišlja sopstvenom glavom. 


        Ponovo mi je kroz glavu prošla jedna izreka koji je često govorio jedan divan čovek plemenite duše, koji nažalost nije više sa nama, Pero Tankosić koji je često znao da kaže strpljen - spašen. To i tebi preporučujem, jer veruj da je i narodu dozlagrdilo to bahato ponašanje pojedinaca koji nemilice troše naš novac. Slični su bili Stanjin, Čaušesku, Sadam, Todor Živkov... pa su na kraju neslavno završili. Lička olimpijada je bleda kopija orginalnog Ličkog višeboja i to su potvrdili učesnici, a lažne informacije o rekordnom broju posetilaca, samo su dokaz više da su oko "gazde" okupljena gola govna koja bi za dinar i ličnu karijeru učinili sve. 

        Glavu gore moj prijatelju, jer su pred nama prava vremena. Moramo se izboriti za našu decu i obezbediti im bolje sutra.
                                                                                                                          Pozdrav,

Jovan Banjac  




        Да једини начин да се терору и злу стане на крај јесте јавна осуда злодела и починиоца истих, прећуткивање и заташкивање оваквих догађаја је подршка наставку ескалације зла.

                                                                   Мирко С. Вранеш

Нема коментара:

Постави коментар